loading...
(www.bibakfans.orq.ir) وبسايت طرفداران بيباك. بيباك فنز-bibakfans
تبليغات



آخرین ارسال های انجمن
iman بازدید : 937 پنجشنبه 01 دی 1390 نظرات (0)
Myup.ir | My Upload Center


لینک های مستقیم ( سرور ۱ )

Mp3 320

Mp3 256

Mp3 192

Mp3 128

Mp3 64


لینک های غیر مستقیم ( سرور ۲ )

Mp3 320

Mp3 256

Mp3 192

Mp3 128

Mp3 64


:. تکست .:


ورس 1:
بیا به گذشته بریم و از این روزگار // سر کلاس انشاء و آموزگار
دیگه تو آسمونه آبیه بدونه دود // بگید تابستونه امسالتون چگونه بود
صدای من میلرزه وقتی که میشینه تو حلقم // خاطراته همه مثل یه تیره تو قلبم
ولی من تو دست نوشته هام غم داشتم // کلی حرفــــ نگفته تو دلم انباشتست
خیلی بد میشه ، اگر از این حرفا // چیزی بفهمه از زندگیم بغل دستیم
یعنی خون همه آدما از من رنگین تره // که باره رو دوشه من از همه سنگین تره
به هر دوستی رسیدیم ، حقمونو خورد و گفت // علی یارت هر کی اوضامونو دید گفت
حتما" حکمتی داره ، من نمیخوام قسمتم این باشه // یه روز بلا سرم نیاد کائنات از هم میپاشه


کروس:
فهمیدم ، حتی تو گریه هـامم خندیدم
نه! یه روزه خوشم ندیدم ، اما باز واسه فردا جنگیدم
جنگیدم من


ورس 2:
وای! بگو میشه یعنی // چشامو باز کنم ببینم تو پیشه منی
ولی رفتی و نسبت به من انگاری به کل تو غافلی // عیب نداره توام مثل همه آدما مسافری
پس پای اونا نشین ، چون ماله تو نیستن // آدمایی که میخوای تو ماله اونا بشی
تا خودمو میبینم به اصطلاح میفهمم // خوشبختی جنه و ما "بسم الله"
منم که خالیه دست و بالم // تا شروع میکنم دوباره کسب و کارم
هر کی میگفت مبارکه بچرخه براتون چرخش // همونا چوب میذاشتن فردا لا چرخش
هر بار که نتونستم رویاهامو بکشم // از خودم پرسیدم من تقاصه کدوم گناهامو میچشم
هی! شاید فردا اوضاع بهتری شد // ولی فردا همین دیروز بود که سپری شد


کروس:
فهمیدم ، حتی تو گریه هامم خندیدم
نه! یه روزه خوشم ندیدم ، اما باز واسه فردا جنگیدم
جنگیدم من
من بیشه ام ، میرم تو تاریکی ها گم میشم
میونه جاده های پر پیچم ، میجنگم و نمیبازم بی شکـــــ


ورس 3:
من نمیخواستم که بزرگـــــ بشم ، باری به هر جهت // پس دوییدم تو زندگیم سمت کاری که ارجع هست
اگه نمیخوای شاگرد باشی باید میرزا بشی // ولی هر کی که به ما رسید یا تنه زد ، یا که زیر پا کشید
تو حسودی نکردی به هر کی که پایینشی // ولی هر کی دستش بهت نرسید تو رو پایین کشید
با یه روح چروکیده از کمر تا شدم // ولی ، هر بار که زمین خوردم دوباره پا شدم
دورم پره از فردینایی که نامردن و // به اسم برادری نابرادری ها کردن و
چیه؟ توام غمه حرفم میگیره // یا نشستی رو به روم و خندت میگیره
تو داشتن روزای سخت بیشترین نمره رو دارم // انشاء آورد روزای عمرم و یادم
ولی به خدا با همه گل و لای رجونم // میجنگم با تکــــ تکـــــ سلولای وجودم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آرشیو بيباك

    فول البوم

    http://bibakfans.rozup.in/Bibak.gif

    فول تكست

    http://bibakfans.rozup.in/bibak.gif
    فول عكس
    http://bibakfans.rozup.in/Bibak.gif


    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 272
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 1,436
  • بازدید سال : 11,380
  • بازدید کلی : 146,906